24 Ağustos 2015 Pazartesi

Loreal Skin Perfection BB Krem



Herkese merhaba,

Bugün sizlere geçen aylarda Migros indiriminden aldığım
Loreal Skin Perfection BB Krem'den bahsedeceğim.





BB Krem 50ml'lik bir tüp içinde geliyor, 
kullanım ömrü açıldıktan sonra 1 sene.
Bendeki 'açık ton', açık olarak geçiyor ama benim gibi çok beyaz biri için biraz koyu aslında.
İlk kullandığımda henüz bronz değildim ve elime sıktığımda
ben bunu nasıl yüzüme süreceğim diye dehşete uğradım :)




Neyse ki yüze uygulandığında cilt tonunuzla bütünleşiyor çok bir fark oluşmuyor.
İlk bir kaç kullanımda T bölgesinde kuruluk olan cildime çok iyi geldiğini fark ettim.
Ama daha sonrasında cildimde parlamalar, kuru olan T bölgemde yağlanmalar başladı.
Bİr gün ciddi ciddi cildim parlamaya başlayınca kullanımı bir süre
bırakıp cildimi dinlendirdim.
Artık sadece cildimi kurutan Mac Prep Prime Beauty Balm ile karıştırarak kullanıyorum.
Zaten aşırı sıcaklardan bu aralar cildime hiç bir şey sürmemeyi tercih ediyorum.




Bitirdikten sonra bu ürünü bir daha almayacağım.
Yağlandırıp cildimin dengesini bozması haricindeki sebeplerden biri de
aldıktan sonra içinde paraben'in binbir çeşidi olduğunu farketmem.
Paraben gibi hassas gibi bir konuya böyle sevilen dünya çapındaki
markaların hala hassasiyet göstermemesi benim için çok bütyük bir eksi.

Paraben benim için problem değil diyorsanız,
kuru ciltlerin sevebileceği bir ürün çünkü nem veren
varla yok arası ince ve hafif bir yapısı var.
Cildimi yağlandırmasaydı gerçekten iyi anlaşabilirdik.

Sizin de Loreal Skin Perfection ile ilgili tecrübeleriniz varsa lütfen
yorum olarak bırakmayı unutmayın.

Mutlu günler...

1 yorum:

  1. Loreal Skin Perfection serisinin urunleri cok guzel. Kullanipta memnun kalmadigim urunu yok.

    www.elabellaworld.com

    YanıtlaSil