24 Ağustos 2015 Pazartesi

Purple-Silver Eye Make Up



Kısa bir aradan sonra merhaba,
Günlük hayatın yoğunluğuna kapılmadan şöyle rahat rahat bir post
yazmayalı 2 hafta olmuş ama bana aylar gibi geliyor.

Dönüş bir makyaj postu ile olsun istedim.
Mor en sevdiğim renklerden biri her ne kadar açık renk gözlülerde
sihrini daha güzel konuştursa da kahverengi gözlerin de ışıltısını
daha çok ortaya çıkardığını düşünüyorum.









Makyajda The Balm'ın Balm Voyage paletinden A3, B3 ve A2
renklerini kullandım.

Makyaj öncesi baz olarak Loreal Studio Secret primer'ı kullandım.
Ten makyajı için ise Loreal Skin Perfection ve Mac BB krem'i karıştırarak uyguladım.
Far bazı olarak ise son zamanlardaki favorim The Balm "put a lid on it" var.






İlk olarak B3 ile crease bölgesini derinleştirip üzerine A2'yi uyguladım.
A3'ü ise daha fazlı ışıltı vermesi için fırçamı ıslatarak göz kapağıma tampon
hareketlerle uyguladıktan sonra temiz bir karıştırma fırçası ile
renkleri birbirine kaynaştırdım.






Renkler karıştıktan sonra dip kısımlara gölge vermek için kiko farımı kullandım.
Bu farı İtalya'da yaşadığım dönemde almıştım,
zamanında daha fazla Kiko ürünü yedeklemediğim için pişmanım.
Kiko'nun Türkiye'ye geleceğini haber almıştık umarım en kısa
sürede gerçekleşir.
Alt kirpik diplerine de yine aynı şekilde bu farı uyguladım.





Göz makyajı bittikten sonra ilk adım aydınlatıcı,
Benefit girls meey peal ise ilk tercihim.
Bu yaz kendisi abartı olmayan ışıltısı, kalıcılığı ve likit olmanın verdiği hafifliği ile favorimdi.

Allık olarak tercihim ise Mac-Blushbaby.
Tereddütsüz 1 numaralı allığım, yaz-kış kullandım.
Artık dibi gözükmeye başlayınca bu makyajda kullandıktan
sonra bir süreliğine kutusuna kaldırdım :(

Son dokunuş ruj olarak Mac-Pink Plaid'i uyguladıktan sonra,
H&M lip gloss ile azıcık ışıltı kattım.





Kullandığım ürünler tam olarak yukarıdaki gibi.
Mor bende adeta bir hastalık gibi makyajlarımda daha çoook
göreceğinize emin olabilirsiniz :))
Bu makyaj da yaz gecelerinde dışarı çıkarken ya da düğüne giderken kullanılabilecek,
canlı hoş bir makyaj oldu.

Siz de beğendiyseniz yorum bırakmayı unutmayın!

Mutlu haftalarr...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder