3 Kasım 2015 Salı

Sephora Instant Moisturizer



Merhaba,

Bugün size tester dağıtımının gücünü kanıtlayan (!;),
2 aydır deneyimlediğim bir nemlendirici kremden bahsedeceğim. 

Sephora-Instant Moisturizer.

Bu kremi bir Sephora alışverişim sırasında elime testerları geçince deneme fırsatı bulabildim.
Nasıl olduysa o gün oldukça cömertlerdi :) 





Önceden kullandığım garnier'in normal ciltler için olan günlük kremi t bölgemde yağlanma yapmaya başlayınca rahatsız olup elimdeki testerları denemeye başlamıştım.
Elimdeki 2 tester baya uzun süre gitti,
çok memnun kalmaya başlayınca
Sephora'dan tam boyunu kaptım hemen.





Ürün 50ml'lik bir kavanozda bulunuyor, açtığınızda arada ayrıyetten her zaman kullanacağınız koruyucu bir kapakta var.

Kremin losyonumsu ince bir yapısı var,
kesinlikle ağır değil ki ben kalın yapılı ürünleri yüzüme sürmekten hiç hoşlanmam.
İçeriğinde paraben yok ve hyaluronik asit yerine bitkisel nemlendiriciler bulunuyor.
Direkt yüzümüze uyguladığımız, emilen ürünlerin içeriği bence kesinlikle temiz olmalı.
Hassas ciltler de dahil tüm cilt tiplerine uygun bir ürün.


Ürün daha canlı ve pürüssüz bir cilt vaat ediyor.
Aynı zamanda 24 saat nem verip, içeriğindeki antioksidanlarla ilk yaşlılık belirtilerini önlüyormuş.

Benim cildimde gözlemlediğim etkiler ise;

- Normalde kuru olan t bölgemi bozan kremin etkisini götürdü ve cildimi dengeledi.
- Sabah akşam düzenli uygulamaya çalışıyorum, tüm gün cildimi gerçekten nemli hissediyorum.
- Nem veriyor ama kesinlikle yağlı bir his yok aksine ciltte kadifemsi bir his bırakıyor.
- Kreme ilk başladığım geçiş sürecinde alnımda minik bir sivilcelenme yaşadım, bu hormonal etkilerden de olabilir.(!)
Ama şu anda cildimde böyle bir problem yok.
- Ciltte ağırlık yapmıyor, hemencecik emiliyor ki bu benim için en önemli maddelerden biri.

Bahsettiğim gibi krem bütün cilt tipleriyle uyumlu.
Benim cildim normal, t bölgesinde karma.
Benim gördüğüm etkilerin hepsi sizde geçerli
 olmayabilir bunlar benim cildimin verdiği tepkimeler.
Satın almadan önce bulabiliyorsanız eğer sample alıp deneyimledikten sonra satın almanızı tavsiye ederim.

Herkese mutlu günler :)

2 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş çok beğendim �� Kremin fiyatını öğrenebilirmiyim? Bende krem arayışı içerisindeyim yağlı ve akneli bir cildim var krem bulmak çok zor oluyo �� Garnierin kremini kullanıyordum ama türkiyede bulamadım ben yurtdışından almıştım bitmek üzere acilen bi krem bulmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar yazıdan memnun kalmanıza çok sevindim :) Kremin fiyatı 49 tl

      Sil