30 Aralık 2015 Çarşamba

Işıltılı Yılbaşı Makyajı



Herkese merhaba,
Uzun zamandır beklenen gün geldi çattı,
bu sene zorlu bir yılbaşı olacak. :)
Sanırım ilk defa yılbaşında böyle karlı bir havaya denk geliyorum tıpkı filmlerdeki gibi. :)
Tek bir farkla Türkiye şartları ile kar bizde bir rüyadan kabusa dönüşüyor ne yazık ki.

Gelelim makyajımıza,
ben yeni yıl için ilk olarak iddialı bir makyaj seçtim.
Gözlerde gül kurusu, bronz ve siyah karışımı gölgeli bir makyaj,
dudaklarda da vişne çürüğü tonlu koyu bir ruj kullandım.
Bence yılbaşı dilediğimiz makyajı yapma hakkını veren yılın en güzel etkinliklerinden biri. :)





Kullandığım tüm ürünler bu şekilde.
İlk olarak ten için H&M makyaj bazını sürdükten sonra,
Loreal Infalliable fondöten ve Lumi Magique ışıltılı bazı karıştırıp Stippling Brush ile dairesel hareketlerle çok bastırmadan yüzüme uyguladım.



Göz altlarım için tercihim Garnier BB Roll-on ve L.A Girl Pro Conceal.
Garnier'in göz çevresi için üretilmiş bu BB'sini corrector olarak çok başarılı buluyorum.
BB olmasının katkısı ile göz çevremi kurutmuyor, çizgilere dolmuyor ve yorgunluktan oluşan renk farklılıklarını düzenliyor.




Gelelim göz makyajına.
İlk etapta The Balm Nude Dude paletinden Feisty isimli gül kurusu mat far ile crease bölgemi belirginleştirdim.
H&M'den aldığım bronz kalem farımı tüm göz kapağıma uyguladıktan sonra boş bir karıştırma fırçası ile iki rengin geçişini yumuşattım.
Kalem farı alt kirpik diplerime de uyguladıktan sonra, yine The Balm Nude Dude paletindeki Fierce isimli ışıltılı siyah far ile göz kapağımın dış bölgelerine gölge verdim.
Çok sevdiğim Pastel 33 numara beyaz ışıltılı farım ile kaş kemiklerime ve göz pınarlarıma ışıltı kattım.
Loreal Gel Eyeliner ile makyaja gölgelemeyecek orta kalınlıkta bir eyeliner çektim.
Kirpiklerim için tercihim ise i-envy takma kirpik ve Loreal Superstar maskara.
Bu arada benden size tavsiye takma kirpiği takarken acele etmeyin,
yapıştırıcıyı sürdükten sonra hafif sallayarak bir kaç saniye yapıştırıcının kendini toplamasını bekleyip öyle uygulayın.
Yoksa benim gibi ucundan kalkan kirpiğinizle debelenip durursunuz. :))




Ve makyajı taçlandıran son dokunuşlar,
Mary-Lou Manizer ile elmacık kemiklerim, burnumun ucu ve dudak kıvrımımı aydınlatıp,
H&M bronzerı da elmacıklarımın altına ve şakaklarıma uyguladıktan sonra allık olacsk Mac-Blushbaby'i kullandım.

Ruj olarak tercihim ise Mac-Fashion Revival.
Dudaklarımı iyice nemlendirip,
Flormar dudak kalemi ile çerçeveledikten sonra iki kat ruj uyguladım.

Ve makyajım tamam!


İddialı olmayı sevenlerin hoşuna gidecek bir makyaj önerisi oldu.
Umarım hoşunuza gitmiştir.

Gün içinde sürpriz bir post daha gelebilir.
Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayın! :)

Instagram: talkaboutbeauty(burayatıklayınız)


Mutlu yıllar!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder