22 Aralık 2015 Salı

Retrodram'ın Makyaj Çantası



Herkese merhabalar,

Bugün blogda sürpriz bir misafirimiz var :)
Benim çok sevdiğim, bir çoğunuzun tanıdığı tatlı,
mütevazi bloggerımız Büşra yani 'retrodram' :)





Büşra'cımla geçen Pazar katıldığımız #yeni1sen etkinliği öncesinde buluşup,
kahve eşliğinde sohbet ettik.
E tabi iki blogger bir araya gelince makyaj çantalarını karıştırmak farz oldu :)

Büşra benim makyaj çantamı incelerken,
ben de sizler için Büşra'nın makyaj çantasını karıştırıp, fotoğrafladım.
Şimdi Büşra günlük hayatta neler kullanıyor, yanından ayırmıyor
birlikte tekrardan inceleyeceğiz :)



Loreal Lumi Magique fondöten, True Match Concealer ve Rimmel London Stay Matte Pudra
ikimizin de kullandığı ortak ürünlerden.
Dip not: True Match benim en sevdiğim kapatıcılardan biri :)

Pastel'in likit rujlarına olan sevgimi beni uzun zamandır takip edenler bilir :)
19 ve 20'nin hastasıyken 15 numaradan pek bir uzak durmuştum,
kahve tonlu olması beni düşündürmüştü.
Ama 15 numaranın Büşra'da duruşuna bayıldıımmm.
Göz makyajı, teni, ruju her şeyi tam bir bütündü.
Sanırım artık 15'i de alacağım. :)

Rimmel London'ın nude göz kalemi her zaman aklımda kalan ürünlerdendi.
Büşra oldukça memnun kalmış diğer kalemlere göre performansı daha yüksekmiş.
Elimdekini bitirince ben de bu kalemi satın alacağım :)

Pastel Moonlight likit aydınlatıcıya bir türlü denk gelememiştim,
ilk kez Büşra sayesinde inceleyebildim desem :)
Rengi çok tatlı uçuk bir pembe ve içerisinde gümüş ışıltılar var,
tek eksi yönü dağıtıldığında biraz simli duruyor bence.

Ününü bir kaç kişiden daha duyduğum Maybelline One by One maskaranın Büşra'da
uygulanmış halini görünce bayıldımm.
Sevgili Retrodram'cığım sayesinde bu ay sağlam bir zarara gireceğim belli oldu :)



İşte tatlı Büşra'mızın makyajı ve yanından ayırdığı günlük yardımcılarının bir kısmı :)
Tatlı dili, içtenliği ve makyaj çantasını bana açtığı için
buradan çookk teşekkür ediyorum :)
Biz çok güzel bir dostluğun temellerini attık,
yeni projeler ve sürprizlerimizle bizi yine bir arada göreceksiniz :)


Retrodram'ın benim makyaj çantamla ilgili yorumlarını da görmek,
kullandığım ürünleri keşfetmek isterseniz "buraya tıklayın"






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder