6 Ocak 2016 Çarşamba

Meryem Cosmetics ile Göz Makyajı




Herkese merhaba,

Takip edenler bilir geçtiğimiz günlerde 
St. Regis otelde Meryem Uzerli ve trendyol.com eşliğinde harika bir lansmana katılmıştım.

Meryem Uzerli'nin kendi kozmetik markası olan Meryem Cosmetics'in göz makyaj seti
dün itibariyle ilk kez ve sadece trendyol.com'da satışa çıktı.





Set sadece Meryem Uzerli'nin vurgulamayı sevdiği göz makyaj ürünlerinden oluşuyor.

Lansman ve setin detaylı incelemesi için;


Setteki tüm ürünleri kullanarak bold liner olarakta geçen far ve eyelinerın geçişinden
oluşan farklı bir göz makyajı hazırladım sizler için.




İlk adım olarak eyeliner ile tüm göz kapağımı kaplayacak şekilde bir çerçeve çizdim ve
kajal ile kuyruk kısmından başlayıp doldurduktan sonra orta kısmı
hafif dağıtarak geçiş için yumuşattım.

Kuyruk kısmının keskin olması için orayı yine eyeliner ile belirginleştirdim.

Bu işlemden sonra 4lü far paletindeki bronz rengi göz kapağımın tam ortasına,
altın rengi iç kısımlara ve göz pınarıma uygulayarak geçiş oluşturmasını sağladım.

Bu makyajda işin püf noktası çerçevenin çizgisini göz pınarına çok yaklaştırmamak ve geçişleri iyi yumuşatmak, yapımı oldukça kolay!




Çarpıcı bakışlar için son dokunuş için ise maskara.
Dolgun, uzun takma kirpik etkisine sahip olabilmek için setin içinde 2 adet maskara bulunuyor.
İlk maskara ayırıp uzatırken, ikincisi dolgunluk vererek harika bir görüntü sağlıyor.




İşte makyajın son hali!

Bu makyajı çok sevdimm arada yeni şeyler denemek lazım. :)
Yaptığımda bu şekilde dışarı çıktım ve herkes makyaja bayıldı!







Meryem'in seti 149 TL'ye trendyol.com'da satışta!

149 TL'ye 5 adet kaliteli ürün satın alındığı düşünülürse fiyat gayet uygun.
Ürünler için ayrı değerlendirme postları da gelecek.

Seti satın almak isterseniz aşağıdaki linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Takipte kalmayı unutmayınnn!

Mutlu günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder