13 Şubat 2016 Cumartesi

Sevgililer Günü Makyajı-2016


Herkese merhabalar!

Sevgililer günü arefesinde,
bu günün konseptine uyacak abartısız doğal tonlarla yapılmış bir makyaj sizlerle.





Benim bu makyaj için tercihim Make-up Revolution Iconic 3 paleti.
Uzun zamandır takip edenler bilir makyajda gül kurusu tonlarının müptelasıyım. :)

@pelliniofficial 'dan satın aldığım bu palet ise, romantik bir makyaj için harika renklere sahip.



İlk olarak ten makyajı ile başlayalım.
Revlon Colorstay rengi tenime tam uyan nadir fondötenlerden.
Cildim normalden kuruya dönük olduğu için genellikle fondötenlerimin
içine Loreal Lumi Magique ışıltılı bazı katıyorum.
Hem sağlıklı bir ışıltı katıyor hem de fondötenlerin yoğun yapısını birazcık seyreltiyor.



Baz olarak The Balm-Put a lid on it ve kapatıcı olarak Loreal-True Match
 ise kesinlikle vazgeçilmez ürünlerimden.

Ten makyajımda günlük hayatta bb kremleri kullanırken, özel günlerde kapatıcılığı orta seviyesi çok ağır yapılı olmayan ürünleri tercih ediyorum.



Gelelim göz makyajına.
İlk olarak 1 numarayı tüm göz kapağıma uygulayarak renk eşitsizliklerini ortadan kaldırıyorum.

4 numara ile gözümün katlanma bölgesine derinlik veriyorum.
Burada dikkat edilmesi gereken bir karıştırma fırçası ile
ürünü iyice dağıtıp doğal bir geçiş yakalamak.



Daha sonra kremsi yapıdaki 5 numarayı göz kapağımın üstüne
ve alt kirpik diplerime uyguluyorum.
7 numara ile crease bölgeme biraz daha gölge verip,
2 numara ile göz pınarlarıma aydınlık ve ışıltı katıyorum.
İşte bu kadar!


Göz makyajımı tamamlamak için Loreal Super Liner,
Maybelline kaş kalemi ve Mac Factor False Lash maskarayı tercih ediyorum.



Bu arada False Lash açık ara en sevdiğim maskara,
senelerdir kaç tanesini bitirdim bilemiyorum.
Verdiği uzunluğa, hacime ve siyahlığına bayılıyorum.



Şimdi de yüzümüze birazcık renk katalım.
H&M Bronzer'ı elmacık kemiklerimin altına ve şakaklarıma uygulayıp, Mac-Blushbaby ile yanaklarımı renklendirdim.
Aydınlatıcıyı ise elmacık kemiklerimin üstüne, burnumun ucuna ve dudağımın üstüne uyguladım.



Ve son dokunuş,
gül kurusu tonlu bu makyaja uyacak likit bir ruj ile.
Pastel 20.



Bu makyaj benim günlük hayatta da kullanmayı sevdiğim bir makyaj.
Umarım siz de beğenmişsinizdir.

Hepinize kocaman öpücükler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder