25 Mayıs 2016 Çarşamba

Yurt Dışı Alışverişi - Bourjois, Sleek, Zoeva, Too Faced, Essence,Essie, Lush, Maybelline, Eos



Herkese merhabalar!

Uzun zamandır sizlerle paylaşmak istediğim bir yazı ile karşınızdayım.
Instagramdan takip edenler bilir, geçtiğimiz ay 10 günlük bir avrupa seyahatim oldu. 
Ülkemizde bulamadığımız bir çok marka ve ürüne bu şekilde ulaşma şansım oldu.
Şimdi sizlere tek tek neyi nereden aldığımı anlatacağım.


Alışverişimin en büyük kısmı Almanya'dan diğer Avrupa ülkelerine göre daha fazla ürün çeşitliliği var. 

Markalara göre ilerleyelim.




Too Faced'ın Totally Obsessed setini Paris Sephora'dan satın aldım.
Bu tarz küçük boy ürünlerin bir arada olduğu setleri kullanışlı buluyorum. Daha fazla ürün denemek ve büyük boyuna geçmek için güzel bir fırsat oluyor.
Setin içinde bronzer, mascara, eye shadow primer, face primer ve longstay lipstick bulunuyor.




Sleek benim bulduğuma en sevindiğim markalardan biri oldu. 
Zira satıl hesaplarında görüp heves ettiğim bir çok ürünü vardı ve neyse ki bir çoğunu bulabildim.
2 far paleti oh so special ve vintage romance yine Paris Sephora'dan.
Diğerleri ise Brüksel'de girdiğim bir parfümeriden.

Çok yakında Gratis'lerde de yer alacağı ise hepimiz için harika bir haber oldu.
Heyecanla gelecek ürünleri bekliyorum.<3





İtalyan kozmetik markası Kiko bildiğiniz üzere artık İstanbul'a da geldi. Fakat bana  çok uzak ve ters bir lokasyonda bulunduğu için gitmeye bir türlü fırsatım olmamıştı.
İstanbul'dakine gidemeyen ben Köln'de bulunca saldırıya geçtim resmen. :) 
Yakında İstinye Park'ta da açılacağını bildiğimden çok abartmamaya çalıştım.
Long Lasting Eye Shadow serisinden 228 numarayı, Shade Fusion 2 numaralı allığı ve 213 numaralı karıştırma fırçasını almayı tercih ettim.
Aklımın kaldığı diğer ürünleri ise İstinye Park mağazasının açılışına saklıyorum. :)




Türkiye'den çekildiğinden beri incelemeyi en çok istediğim markalardan biri olan Lush'ı Amsterdam'da ziyaret ettim.

Kuru dudaklarım için Bubblegum Lipscrub ve cildime uygun Let The Good Times Roll Face&Body Cleanser tercih ettiğim ürünler oldu.
 İkisinin de kokuları bir harikaaa.




Gelelim alışverişin en önemli noktalarından biri Maybelline'e.
Bildiğiniz üzere ülkemizde Maybelline'in bir çok ürünü satılmıyor.
Anca instagram hesapları ulaşabiliyoruz.
Amerika'da bulunan ürün çeşitliliği bir çok Avrupa ülkesinde de yok aslında ama tabikide durum bizdekinden daha iyi.

En çeşitli Maybelline stoğuna Almanya'da ulaştım.
Age Rewind, Fit Me gibi popüler serilerin ürünlerini nihayet inceleme fırsatı bulabildim.
Açıkçası standın başında kendimden geçtim diyebilirim. :)

Aldığım ürünler yukarıdaki gibi eğer özellikle incelememi istediğiniz bir ürün varsa mutlaka yorum bırakmayı unutmayın!




Yine ülkemizden çekilen markalardan biri Essie.
Benim tercihim tabiki ilk başta Fiji olmak üzere, Sexy Divide ve Go Ginza oldu.
Essie ojelerin yapısını, kalıcılığını ve renk çeşitliliğini oldukça başarılı buluyorum.
Keşke istediğimiz an her renge ulaşabileceğimiz bir marka olsa.




Essence bildiğiniz üzere ülkemizde de bulunan bir marka ama ne yazık ki yine buraya koleksiyonlar çok geç geliyo bazen gelse bile her şubede rastlayamıyorsunuz.

Dolayısıyla essence'in yeni koleksiyonu 'lights of orient' ile Köln'de karşılaşınca merak ettiğim bir kaç parçasını hemen sepete attım.
Pen eyeliner ve nail art süsleri diğer ise diğer ilgimi çeken ürünler oldu.




Douglas'ta karşılaştığım Rock The Night isimli paleti indirimde olduğu ve gece makyajında kullanmayı sevdiğim mor tonları bulunduğu için satın aldım.
Paletin geneli ışıltılı renklerden oluşuyor.




Ve yine ülkemizden çekildikten sonra kıymetini bildiğimiz bir marka daha. :)
Bourjois Paris'in özellikle denemek istediğim iki ürünü healthy mix fondöten ve mis çikolata kokulu bronzerı Paris'te Monoprix'ten satın aldım.
Hemen yan kısımda Mavala kirpik ve kaş serumunu bizdekinden yarı fiyata bulmak apayrı bir sürpriz oldu benim için. 
Zira 90tl civarında satılan ürünü 45-50tl'ye tekabül eden bir fiyata aldım.
Eğer denemek istiyorsanız ve imkanınız varsa mutlaka bir tanıdığınıza sipariş edin derim.



Ah Zoeva seni nasıl aradım bucak bucak bir ben bilirim. :(
Douglaslarda satıldığını biliyordum ama bunun sadece fırçalardan ibaret olduğundan, paletlerin sadece onlineda satıldığından hiç haberim yoktu. :(
Hal böyle olunca ben de bir adet kontür fırçasından kapıverdim.

EOS Strawberry Sorbet ise aldığım günden beri elimden düşmüyor.
İtiraf ediyorum canım tatlı istedikçe sürüp sürüp yalıyorum ahahaha. :)




Nyx online ve mağazalar olmak üzere ülkemize sağlam bir dönüş yapıyor ama ben yine de lip creamlerden San Paulo ve jumbo Eye pencillardan Milk rengini dayanamayıp satın aldım.




Freeman maskeleri ülkemizde de buluyor.
Bu sebeple illa gittiniz mi alın diyeceğim bir marka değil.
Ben denk geldiği ve zaten almak istediğim için çok az bir farka satın aldım.
Ağırlık etmek istemiyorsanız hiç bakıpta vakit kaybetmeyin bile.




MUA'ya tatilimin son günü Belçika Antwerpen'deki bir Kruidvat'ta rastladım.
Mat likit rujların hiç biri kalmamıştı malesef, hazır bulmuşken 'Dare' isimli harika rengi denemeyi çok isterdin açıkçası.
Bir çok palet vardı oldukça da güzellerdi açıkçası elim gitti ama o zamana kadar fazlaca palet aldığım için onları es geçme kararı aldım.
Farklılık açısından krem allık ve kalıcılık-matlık sağlayan sprey tercihim oldu.

Benim yurt dışı alışverişim bu şekilde.
Evet biraz fazla harcadım kabul ediyorum.
Ama bunun için ayrıca para biriktirip bir kaç ay alışverişlerimi minimuma indirmiştim.
O yüzden ipin ucunu biraz bıraktım açıkçası ama her zaman en gereklisine yönelip bütçeyi ayakta tutmakta fayda var. :)

Herhangi bir sorunuz olur ise buradan ya da instagram üzerinden yorumlarınızı bekliyorum.

Hepinize kocaman öpücükler ve sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder