14 Haziran 2016 Salı

Sleek MakeUp Vintage Romance Palette


Herkese merhabalar!

Arada yağmur yüzünü gösterse de nihayet sıcak yaz havası bizimle.
Ağustos doğumlu olduğumdan mı bilmem ama tam bir yaz çocuğuyum.
Bu havalarla can buluyorum resmen. :)
Tabi bu havada ofise tıkılıp çalışmak pek hoş olmasa da kaderin cilvesi yapacak hiç bir şey yok. :)

Bugün size benim çok sevdiğim tonlardan oluşan yaz için biraz ağır kaçsa da gece kullanıldığı takdirde her mevsimde sevilecek bir paletten bahsedeceğim.




Eğer duymadıysanız çok sevilen anca instagram satış hesaplarından
ulaşabildiğimiz Sleek MakeUp nihayet ülkemize geldi.
Tüm ürünleri ve dolgun stokları ile belirli gratis'lerde satışta artık.
(Satış olan gratislerin listesine gratis.com'dan ulaşabilirsiniz.)



Ülkemizde yokken benim en çok dikkatimi çeken paletlerden biri Vintage Romance idi.
Mor-mürdüm-kızıl tonlarını özelikle beyaz tenli ve koyu renk saçlı kişilere çok yakıştırıyorum.
Çarpıcı ve gerçekten de tutkulu, romantik bir etki yaratıyor bence. :)
Palet genel olarak ışıltılı renklerden oluşuyor.
Bunların bir kısmı metalik etkili bir kısmı ise simli.



İlk sıra gold-bronz renklerden oluşuyor.
En sondaki Propose In Prague rengi paletin tek mat rengi ve harika bir geçiş tonu.

Romance In Rome benim şimdiye kadar en beğendiğim lacivert tonu oldu.
Makyajda mavi-lacivert renkleri kullanmayı hiç sevmesem de bu renk içindeki baskın fümelik ile harika bir smokey tonu bence.

Bir çok kişiye iddialı gelse de bence oldukça kullanılışlı bir palet bu.
Üst sıra ile günlük makyajınızı rahatlıkla oluşturabilirken,
alt sıra ile hem kızılın çarpıcı tonlarını deneyebilir hem de
bronz-siyah tonlar ile yapacağınız dumanlı makyajınız
ile harika bir gece makyajı hazırlayabilirsiniz.
Tek gereken birazcık cesaret bence. :) 



İkinci sırada ise kızıl-mürdüm tonlar mevcut.
Honeymoon In Hollywood paletin en sevdiğim, en kızıl renklerinden biri.

Bu sıradakilerin hepsi ışıltılı-metalik iken Honeymoon In Hollywood, Forever In Florence
ve Love In London renkleri aslında yapı olarak mat olup içinde tek tük sim bulunduruyorlar.
Göz kapağında blend edildiğinde bu simler dağılıp çok fazla göze batmıyor farlar hemen hemen mat gibi gözüküyor.



Genel olarak farların performanslarını en beğendiğim palet bu oldu.
İyiki de almışım dediğim muhteşem ötesi renkler var.
Tüm renklerin pigmentasyonları oldukça başarılı.
Özellikle bu yazıyı yazmadan önce makyaj yaparak deneyimledim.
Maybelline nude color tattoo ile kullandım ve göz makyajım akşama kadar sabitti.
Kalıcılık konusunda da benden bir artı daha.

En önemlisi biterse mutlaka yenileyeceğim ürünler listesine girmeyi başardı.
Eğer siz de bu tonlardan hoşlanıyorsanız,
kesinlikle bir şans verin derim pişman olmayacaksınız! :)

Bir sonraki postum da bu palet ile yaptığım makyaj olacak,
merak ediyorsanız takipte kalmayı unutmayın.

Hepinize kocaman sevgiler ve öpücükler.


Beni Instagram hesabımdan da takip etmek için => talkaboutbeauty (buraya tıklayınız!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder